jokopic

جک و پیک

jokopic

جک و پیک

کاش کمی مرا تو میفهمیدی

کاش کمی مرا تو می فهمیدی...

کاش کمی مرا تو می فهمیدی...

کاش کمی مرا تو می فهمیدی...کاش کمی مرا تو می فهمیدی...کاش کمی مرا تو می فهمیدی...
,کاش کمی مرا تو می فهمیدی...
کاش میفهمیدی

کاش میفهمیدی

کاش میفهمیدیکاش میفهمیدیکاش میفهمیدی
,کاش میفهمیدی
آوای باران - felanbye.blogfa.com

آوای باران - felanbye.blogfa.com

آوای باران - felanbye.blogfa.comآوای باران - felanbye.blogfa.comآوای باران - felanbye.blogfa.com
,آوای باران - felanbye.blogfa.com
آوای باران - فقط برای تو بهترینم...

آوای باران - فقط برای تو بهترینم...

آوای باران - فقط برای تو بهترینم...آوای باران - فقط برای تو بهترینم...آوای باران - فقط برای تو بهترینم...
,آوای باران - فقط برای تو بهترینم...
عاشقانه

عاشقانه

عاشقانهعاشقانهعاشقانه
,عاشقانه
کاش میفهمیدی ... | انجمن های فارس پاتوق

کاش میفهمیدی ... | انجمن های فارس پاتوق

کاش میفهمیدی ... | انجمن های فارس پاتوقکاش میفهمیدی ... | انجمن های فارس پاتوقکاش میفهمیدی ... | انجمن های فارس پاتوق
,کاش میفهمیدی ... | انجمن های فارس پاتوق
کاش خوابت کمى مرا مى دید

کاش خوابت کمى مرا مى دید

کاش خوابت کمى مرا مى دیدکاش خوابت کمى مرا مى دیدکاش خوابت کمى مرا مى دید
,کاش خوابت کمى مرا مى دید
سراچه ی ذهن من - shabhaysaheli.blogfa.com

سراچه ی ذهن من - shabhaysaheli.blogfa.com

سراچه ی ذهن من - shabhaysaheli.blogfa.comسراچه ی ذهن من - shabhaysaheli.blogfa.comسراچه ی ذهن من - shabhaysaheli.blogfa.com
,سراچه ی ذهن من - shabhaysaheli.blogfa.com
mohandes4622: کاش میدانستی کاش میفهمیدی کاش و صد کاش ...

mohandes4622: کاش میدانستی کاش میفهمیدی کاش و صد کاش ...

mohandes4622: کاش میدانستی کاش میفهمیدی کاش و صد کاش ...mohandes4622: کاش میدانستی کاش میفهمیدی کاش و صد کاش ...mohandes4622: کاش میدانستی کاش میفهمیدی کاش و صد کاش ...
,mohandes4622: کاش میدانستی کاش میفهمیدی کاش و صد کاش ...
نکتشو فهمیدی؟ | شیک ترین ها

نکتشو فهمیدی؟ | شیک ترین ها

نکتشو فهمیدی؟ | شیک ترین هانکتشو فهمیدی؟ | شیک ترین هانکتشو فهمیدی؟ | شیک ترین ها
,نکتشو فهمیدی؟ | شیک ترین ها

  

کاش کمی مرا تو می فهمیدی...
کاش کمی مرا تو می فهمیدی... ... حتی اگه همیشه تو خونمون بزن و برقص باشه بازم..... نوشته شده ...


کاش میفهمیدی
می توانم همه را پیش تو تفسیر کنم کاش ... دستان تو زنجیر کند من کمی ... مرا سوی مشام تو ...


آوای باران - felanbye.blogfa.com
کاش کمی مرا تو میفهمیدی... ... آلودش را بشنوی آن وقت شاید کمی . فقط مرا درک کنی ... تو که هر شب به ...


آوای باران - فقط برای تو بهترینم...
کاش کمی مرا تو میفهمیدی... کودکانه های من... صدایم کن... ستاره سهیلم... فقط برای تو بهترینم...


عاشقانه
" ای کاش کمی مرا تو میفهمیدی " ***** نقاش نیستم اما تمام ...


کاش میفهمیدی ... | انجمن های فارس پاتوق
کاش میفهمیدی ... ... کاش .... کاش کمی هم از تو می ترسیدیم .... کاش می ... کـاش مـی ...


کاش خوابت کمى مرا مى دید
کاش خوابت کمى مرا مى ... دل من عاشق شد کاش میفهمیدی کاش میفهمیدی که ... کاش باران تو را هم ...


سراچه ی ذهن من - shabhaysaheli.blogfa.com
آمده ای تا مرا به گذشته هایم دعوت کنی ... ای کاش از بزرگی چون تو چیزی نمی خواستم...


mohandes4622: کاش میدانستی کاش میفهمیدی کاش و صد کاش ...
... میفهمیدی کاش و صد کاش نمیترسیدی که مبادا دل من پیش دلت گیر کند یا نگاهم تلی از عشق به دستان ...


نکتشو فهمیدی؟ | شیک ترین ها
wisgoon - ویسگون - نکتشو فهمیدی لایک کن...www.wisgoon.com/pin/11964254نکتشو فهمیدی لایک کن... نرم‌افزار ...


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.